Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

piątek, 30 sierpnia 2019

Phyto aktiv ~ Ziaja

Hej
Dziś post o produkcie bardzo ważnym w mojej codziennej pielęgnacji cery czyli krem Phyto aktiv firmy Ziaja.



Krem z tej serii ma dwie wersje: jeden jest regenerujący do skóry naczynkowej, drugi rozjaśniający również do cery naczynkowej. Oba są bardzo do siebie podobne, więc raz kupuje jeden a następnym razem drugą opcję. Trudno jest znaleźć dobry krem, szczególnie pod makijaż, u mnie ten okazał się strzałem w dziesiątkę. Zapach ma dosyć standardowy, pod tłustsze podkłady daję go troszeczkę mniej, gdyż ma on bogatą konsystencję. Zawsze daje mu chwilę, żeby dobrze się wchłoną. Jestem bardzo z niego zadowolona, opakowanie jest leciutkie, cena też przyjazna, dobrze się sprawdza czego chcieć więcej. Czasami zdarzało mi się zbaczać i próbować jakiś innych kremów, ale zawsze jakoś wracam to musi o czymś świadczyć...
A wy używacie kremy marki Ziaja ? Co sądzicie ? Dajcie znać w komentarzach ;)



Do następnego ;P

2 komentarze:

  1. Tej wersji nie stosowałam ale znam inne produkty Ziaji i bardzo je lubię

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo a moja mama ostatnio szukała czegoś na naczynka <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.