Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

poniedziałek, 17 września 2018

In your element METAL ~ NYX

Hejka
O palecie In your element Metal marki NYX, miałam już jakiś czas temu napisać post jednak z różnych powodów mi się to nie udało. Dziś jednak przyszedł czas, aby przyjrzeć się jej bliżej. 


Jak wiecie lub nie NYX jest jedną z mich ulubionych marek kosmetycznych, dlatego też czynnie śledzę ich nowości. W całej kolekcji wyszło kilka pomadek i 6 palet cieni do oczu; wersja Metal, Air, Fire, Water, Earth, Wind. Ja po długich debatach sama z sobą przy równoczesnym wymazaniu się wszystkimi możliwymi cieniami z tej kolekcji zdecydowałam się na wersję Metal.
Niestety od jej premiery trochę czasu minęło, można próbować ją dorwać jedynie w butikach NYX, jeszcze jakiś czas temu widziałam ją w sklepie, lub na anglojęzycznej stronie marki NYX.
Wszystkie cienie w palecie są błyszczące i najefektowniej nakładać je palcami, szczególnie kiedy wykonuje się makijaż w technice spotlight. Cienie mają świetną pigmentację, dlatego wystarczy jedno przytknięcie i efekt jest perfekcyjny.
Osobiście uwielbiam tą paletkę, często z niej korzystam, także z lusterka w niej zamieszczonej, o którym zapomniałam nadmienić wcześniej. Kolory cieni pasują zarówno do makijaży o ciepłych barwach jak i do makeup-ów w odcieniach chłodniejszych. Wydaje mi się, że jest to obecnie jej dużą zaletą, gdyż trendy wciąż krążą w odmianach pomarańczu, czerwieni, brązu i żółci a czasami warto porwać się na np: jakieś błyszczące "zimne" srebro. Jednym malutkim minusikiem może być to, że nie jest to paleta, którą weźmiemy w podróż, gdyż brakuje jednak tych kilku matowych cieni.
Macie którąś wersje palety z serii In your element ?








Do następnego ;P

11 komentarzy:

  1. Ciekawa paleta. Miłe urozmaicenie makijażu błyskiem ;)
    patimelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię metaliczne wykończenia jako akcent w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem wielką miłośniczką brokatowych, metalicznych cieni! :)
    Paletka totalnie odpowiada moich preferencjom kolorystycznym.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletek z NYX nigdy nie miałam ale ja rzadko się maluję. Za to przyznam, że paletka robi wrażenie. Kolorki idealne dla mnie :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie błyskotki :) Z paletką nie miałam niestety do czynienia :D

    Pozdrawiam :*
    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna paletka! te cienie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo jaa kolorki fajne jak i opakowanie <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  8. Cienie są prześliczne! Używałaby na jakieś imprezy. Mi się marzy pomadka z NYX’a bo podobno fajna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę ciekawa paletka, fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To się nazywa metaliczne wykończenie :D

    OdpowiedzUsuń

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.