Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

piątek, 22 września 2017

ColorStay, Makeup for Combination/Oily Skin 24Hrs ~ Revlon

Hejka
Dziś recenzja podkładu ColorStay marki Revlon.


Podkład kupiłam kilka miesięcy temu przez internet i na tzw czuja wybrałam odcień. Jaśniejszego nie znalazłam bałam się, że będzie za jasny, ale jak mówi Radosław Kotarski "nic bardziej mylnego"xd. Moim zdaniem odcieniem trafiłam w punkt, poniżej znajdziecie zdjęcie z recenzowanym przeze mnie podkładem, który utrwalony jest pudrem bananowym z Wibo. 
Podkład świetnie stapia się ze skórą, dobrze kryje a mimo to jest bardzo lekki. Jeśli chodzi o trwałość to nie jestem przekonana, że trzymałby się 24 godziny, gdyż widziałam wraz z upływem godzin jak lekko się ściera. Może z innym pudrem trzymał by się lepiej, lecz moim zdaniem nie o to chodzi. 
Był bardzo wydajny i używałam go około 4 miesiące, odjęłam od tego okres wakacyjny, gdy nie gościł on u mnie na twarzy zbyt często. Uważam, że to naprawdę bardzo długo. Dodam, że nakładałam go gąbeczką. 
Muszę wspomnieć jeszcze o opakowaniu, buteleczka jest szklana z plastikową pompką i zatyczką. Pompka sprawowała się bez zarzutu, choć słyszałam że podkład ten w starej wersji jej nie posiadał, dobrze jednak, że ją dodali. 
Podsumowując kosmetyk jest warty uwagi i mogę go Wam szczerze polecić. Myślę, że już za nie długo znów się na niego skuszę.
Napiszcie mi czy miałyście/mieliście go w swojej kosmetyczce ? Co uważacie na jego temat ? 

Abstrahując od tematu kosmetycznego, jak zapatrujecie się na obecną już wszem i wobec JESIEŃ





Do następnego ;P

9 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie korzystam z takich rzeczy, wiec nawet nie mam jak się za dobrze wypowiedzieć heheh :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/komplet-dresowy-disneya.html

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam go, czy on jest matujący?

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post! Thanks for sharing :)
    Would you like to follow each other? If you do, let me know in the comments on my blog.
    Kisses
    www.darijadujovic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post! I follow you on GFC, I hope you will follow me back ♥
    www.marized.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie dobrany podkład ! Świetny makijaż :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  7. wao thats great..nice post :)
    https://wpthemesfree.website wp theme

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go, tzn starą wersję. Ogółem okej na większe wyjście. Ale tak to strasznie zapycha i jest bardzo ciężki. Nie podobał mi się :/ Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.