Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

piątek, 3 maja 2019

Sorbet eyeshadows palette ~ lovely

Hejka
Weekend, weekendzikiem, ale pościk musi być. Dziś na tapecie najnowsza paletka cieni marki lovely o smakowitej nazwie Sorbet eyeshadows palette.



Jak już wspomniałam paleta cieni Sorbet marki lovely to nowość wypuszczona na tegoroczny okres wiosenno-letni. W palecie znajdziemy 7 kolorów, 5 matów i 2 metaliczne oraz aplikator, który do niczego się nie nadaje, chyba że do wcierania pyłków jak robicie paznokcie hybrydowe xd. Cienie w palecie mają swoje niebanalne nazwy mianowicie: OH, YES, YOLO, #TB, AH, YAY, OMG, mnie osobiście skusiły do kupna tej palety dwa najbardziej soczyste kolor OH oraz YOLO. 
Nie wątpliwymi zaletami tego kosmetyku jest dobra pigmentacja cieni oraz wymiar produktu, który zmieści się do każdej kosmetyczki. Jednak najbardziej podoba mi się to, że można wykonać zarówno makijaż w ciepłej jak i zimnej tonacji. Osobiście tylko zmieniłabym kolor YES na bananową żółć. 
Wadą na pewno będzie, to że cienie dosyć mocno się osypują szczególnie maty. Opakowanie nie jest szczególnie mocne, ale osobiście nie mogę się jakoś wyjątkowo przyczepić,  zwłaszcza, że "zapięcie" dobrze się trzyma. 

A wy skusiliście się na nowość od lovely ? Co myślicie ?





Makijaż wykonany kolorami OH, YOLO, AH.

Do następnego ;P 

12 komentarzy:

  1. Ja za mało używam cieni, żeby kupować paletkę, Ale masz piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie jest super, ale nie mam pojęcia gdzie bym mogła ją nakładać :D (chodzi o wyjście)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy jak szalona jesteś :P Ja w takich kolorach śmigam na co dzień ^_^

      Usuń
  3. Zdecydowanie nie dla mnie taka pleta. Uzywam jedynie nudziakow :p
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten żółty mnie zauroczył <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może tak wyszedł na zdjęciach, jednak jest to bardziej taki limonkowy zielony ;)

      Usuń
  5. Kolorystyka daje możliwości do szaleństwa
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kolorki! Chociaż na co dzień nie używam to na jakieś imprezy oczywiście! Świetny makijaż :)

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba jak dla mnie zbyt mocne kolorki! Ale na szałową, letnią imprezę- why not ;*
    Kasia | mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto nawet na tą letnią imprezę :D

      Usuń
  8. Ten żółty kolor mi się bardzo podoba :)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.