Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

piątek, 31 maja 2019

5 letnich stylizacji z dresslily.com

Hejka
Dziś przygotowałam dla Was kolejne pięć, letnich stylizacji wraz z sklepem internetowym dresslily.com




Pierwsza stylizacja to czarna bluzka z wyciętymi ramionami oraz ciekawym wiązaniem na dekolcie, do tego czerwona, maxi, spódnica z srebrnymi guzikami i falbaną i dołu. Do tego czarne szpilki z wiązaniem wokół kostki. 
Myślę, że super wyglądałoby, gdyby bluzka była by wpuszczona do środka spódnicy. A wy jak myślicie ?



Bordowy to jeden z moich ulubionych kolorów więc jest też w kolejnej stylizacji, którą jest dosyć prosta sukienka z wiązaniem w talii. Do tego sandały-japonki z uroczym zdobieniem w postaci koralików, swoją drogą mam nadzieję, że w końcu zrobi się pogoda na takie buty ;) a Wy otwarliście już "sezon sandałkowy" ? 



Trzecia stylizacja myślę, że idealna na co dzień do szkoły czy pracy. Biała bluzka z udziwnionymi rękawami 3/4, do tego al'a lniane spodnie i wzorzyste espadryle. Jeśli chodzi o outfit to chyba nie może być bardziej letnio i sielankowo ;D 



Kolejna moja propozycja to już bardziej elegancka opcja, ale myślę że bez problemu nadaje się również na co dzień. Mamy tutaj długą granatową sukienkę w różowo-czerwone kwiaty z dużym hmm... rozcięciem, wycięciem, nazwijcie sobie to jak chcecie :) Do tego buty z uroczymi paseczkami wokół kostki, tak wgl chyba mam fazę na buty z wiązaniami wokół kostki. 



No i szczerze mówiąc moja ulubiona stylizacja jaką dla Was przygotowałam. Bluzka na ramiączkach oczywiście bordowa z czarną koronką do tego czarna eko skórzana spódnica oraz obcasy. Nie mogło być inaczej buty z paseczkami wiązanymi wokół kostki. Outfit w stylu glam-rock <3. 


Napiszcie w komentarzach, która stylizacja podoba Wam się najbardziej ? 
I czy upolujecie coś dla siebie ? 

Mam dla Was kupon rabatowy 20% na hasło DLGO20
30$ - 6$ rabatu
50$ - 10$ rabatu
80$ - 16$ rabatu
100$ - 20$ rabatu
itd. 

Do następnego ;P 

7 komentarzy:

  1. Czwarta stylizacja do mnie najbardziej przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzecia i czwarta stylizacja do mnie przemawia. Luz i kobiecość <3
    Kasia | mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe propozycje, chyba najbardziej odpowiada mi 3 propozycja
    Pozdrawiam, AMda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ta długa sukienka mi się bardzo podoba <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. Długa kiecka jest super <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwona sukienka i sandałki dla mnie wygrały :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja nr 3 jest odjazdowa jak dla mnie :)

    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.