Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

piątek, 14 czerwca 2019

Les Chocolats Ultra Matte ~ Loreal

Hejka 
Dziś o produkcie, który trochę szumu w Internecie wywołał, mianowicie mowa o szminkach marki Loreal z serii Les Cocolats Ultra Matte. 


Jakiś czas temu firma Loreal wypuściła serie czekoladowych pomadek, wszystkie w nudziakowych odcieniach i o pięknym zapachu czekolady. W naszych polskich drogeriach ta szminka ma jakąś niebotycznie wysoką cenę w porównaniu do ich internetowych odpowiedników. Jednak ja się jakoś tak ociągałam, żeby sprawić sobie swoją sztukę z Internetu, że w końcu kupiłam ją na promkach w naszym Rossmannie. Przyznaje pomimo promocji to i tak nie był interes życia, ale plus jest taki że miałam ją od razu do testów. 
Przechodząc do setna wybrałam dla siebie nudziaka z różowo-fioletowymi tonami o numerze 842 Candy Man, choć kusiły mnie też te bardziej szare opcje... Pomadka dobrze nakłada się na usta, nie jest ani za rzadka ani za gęsta i aplikator jest również bardzo na plus. Po nałożeniu szminka musi mieć czas, żeby wyschnąć, a mimo to cały czas ma taką lekko lepką formułę nawet po odciśnięciu chusteczką, ale jest matowa więc obietnica producenta zachowana. Jeśli chodzi o trwałość no to nie jest moja najtrwalsza pomadka, nie wgryza się w usta na następne kilka dni, ale nie ma tragedii utrzymuje się całkiem dobrze. No i ten największy plus dla, którego warto ją mieć to zapach, obłędny zapach czekolady ! <3
Napiszcie mi czy macie tą pomadkę ? Co sądzicie ? Może zamierzacie kupić ? 







Do następnego ;P

5 komentarzy:

  1. heja :) Fajny blog :)
    Co do tej pomadki to jeszcze takiej nie miałam :)

    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek pomadki bardzo fajnie się prezentuje ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się kolor tej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam nawet, ze wyszły takie pomadki ;)
    Na razie nie planuje zakupu.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.