Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

piątek, 21 czerwca 2019

Dresslily Haul

Siemanko
Dziś wraz z stroną dresslily.com mam dla Was to co tygryski lubią najbardziej czyli oglądamy zawartość paczek z ciuchami. Zamówienie przyszło do mnie aż w trzech partiach, mimo to paczki bardzo szybko do mnie dotarły.



Pierwszą rzecz jaką wybrałam to cienka, biała bluza z frędzlami i zdobieniem na rękawach. Ogólnie jestem bardzo  z niej zadowolona, ma fajny materiał, czadowe frędzle. Wprawdzie myślałam, że będzie mieć długie rękawy, dla mnie ma 3/4, ale nie przeszkadza mi to szczególnie. 

🔥link🔥---> Bluza 




Kolejna bluza tym razem nie mogłam się oprzeć ze względu na motyw króliczy, wiecie mam królika, kocham króliki, króliki omnomnom xD Szara, również stosunkowo cienka bluza z napisem "CUTE, BUT CRAZY, BUT CUTE" i śmiesznymi królikami. W tym przypadku bluza ma długi rękaw, jest wygodna, pasuje do jeansów także jestem jak najbardziej na tak ;) 
🔥link🔥---> Bluza



Wiem, że jest gorąco, wiem mamy lato, ale wiecie nic wiecznie nie trwa a sweter, który chcę Wam teraz pokazać tak mi się spodobał, że nie zważałam na nic i wzięłam w ciemno. Zacznijmy od tego, że kolor bordowy to jest jeden z moich ulubionych kolorów, dodatkowo te przetarcia na dole z przodu to jest miłość od pierwszego wejrzenia. Zresztą noszenia też, bo wszystko świetnie pasuje i jak tylko nadejdzie wstrętne zimno to ten sweter z pewnością wjedzie na moje salony :D 
🔥link🔥---> Sweter



To co teraz Wam pokażę to jest istna petarda ! Czarny sweter z wielkimi dziurami - wszędzie. Oprócz dziur jest dosyć zbity i przez to ciężki, ale tak mi się podoba <3 Bosko wygląda, są też inne kolory, ale ten czarny wydaje mi się że robi robotę ^_^ Nie wiem czy tylko ja mam taką fazę na dziury, dajcie znać ;P 
🔥link🔥---> Sweter




Kolejną sztuką mojego zamówienia jest czerwono czarna narzutka z frędzlami i tu wychodzi na to, że na frędzle też mam fazę xD Jest wykonana z bardzo ciekawego materiału takiego rozciągliwego, pomarszczonego, dzięki czemu nie trzeba prasować ;) Bardzo miła w dotyku, dodatkowym plusem jest to, że ma kieszenie, lubię także "inne" rzeczy więc będę chętnie nosić :] 
🔥link🔥---> Narzutka




I teraz coś pasującego do panujących trendów czyli koszulka w jaskrawym żółtym kolorze. Wprawdzie na stronie piszą, że jest to zielony, ale ja mam inne zdanie... Koszulka jest asymetryczna, po boku ma fajne "ogony". Jestem zadowolona, pewnie nie raz założę ją tego lata ;) 
🔥link🔥---> Koszulka




Kolejnym ciuchem jest sukienka, choć dla mnie tunika. Kiedy robiłam zamówienie zastanawiam się nad kolorem czy niebieska czy fioletowa, padło na kolor chabrów i bardzo się z tego cieszę. Sukienka ma krótki rękawek z wyciętą dziurą na ramieniu. Mnie sięga do połowy uda, więc ja będę nosiła ją do legginsów, ale jak, ktoś dobrze czuje się w takiej długości to myślę, że spokojnie można ją nosić jako sukienkę. Taki mały plusik, tunika ma kieszenie. 
🔥link🔥---> Sukienka




Następny do zaprezentowania Wam mam kardigan, który niestety okazał się najsłabszym ogniwem tego zamówienia. Trzeba przyznać, że ma ładny granatowy kolor, dwa zamki w rękawach i asymetryczne "ogony", które bardzo efektownie wyglądają. Na tym kończą się plusy, materiał z jakiego jest uszyty jest bardzo twardy i ciężki. Dodatkowo rękawy ma bardzo wąskie. Szczerze mówiąc nie jestem zadowolona i już oddałam go w dobre ręce ;)
🔥link🔥---> Kardigan



Haul dobiega końca, gdyż przed nami ostatni już ciuszek, którym jest bordowa sukienka z krótkim rękawem, również ma kieszenie po boku. Obie sukienki są bardzo miłe w dotyku i uszyte, że tak powiem z materiału, który wygodnie się nosi. Ta jednak sięga mi lekko przed kolano, więc spokojnie będzie u mnie noszona jako sukienka. No i wiecie ten kolor <3 
🔥link🔥---> Sukienka



To już całe moje zamówienie z sklepu internetowego dresslily.com Jestem ciekawa co Wam się najbardziej spodobało z mojego zamówienia ? Może sami zamierzacie coś kupić dla siebie ? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Dodatkowo mam dla Was kod zniżkowy 20% na hasło DLGO20

Do następnego ;P 

5 komentarzy:

  1. Ooo, sporo tych ciuszków! :)
    Każdą rzecz coś wyróżnia - krój, kolor - wprowadziłaś sporo różnorodności.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Duże zamówienie :) Najbardziej spodobał mi się ten bordowy sweterek, ma coś w sobie.
    Beamye :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Można czasem coś fajnego upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i like the red one! looks very good!
    https://luxhairshop.blogspot.com/
    (づ ̄3 ̄) づ╭❤ ~ blog, thank you for sharing.

    OdpowiedzUsuń

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.