Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

piątek, 17 maja 2019

Haul dresslily.com

Hejka 
Dotarły do mnie już wszystkie paczki od dresslily.com, więc czas pokazać Wam co się w nich znalazło i co myślę, o zamówionych rzeczach. 


Na pierwszy ogień bierzemy największą rzecz tego zamówienia a jest nią biała bluzka w żółte słoneczniki, którą mogliście już widzieć w moim poście o 5 stylizacjach z dresslily.com. Jak widać na poniższych zdjęciach jest to hiszpanka, i najbardziej na świecie zawsze obawiam się, że przyjdzie i będzie za małe, też tak macie ? ale udało się ! Jest idealna, materiał może nie jest najlepszy na świecie, zdecydowanie bez żelazka się nie obejdzie, ale wygląda bajecznie i to wszystko rekompensuje. 





Drugą rzeczą jaką zamówiłam są kolczyki, piękne złote koronkowe spirale. Szczerze mówiąc to już jakiś czas temu widziałam je w Internecie i zastanawiałam czy nie zamówić, no i są ! Trochę się zdziwiłam, gdyż ten drucik jest bardzo giętki i trzeba uważać, ja już moje niestety ciutkę naruszyłam... Dla mnie mogłyby być zdecydowanie większe, wiecie wolę duże... xd Ogólnie biorąc całkiem, całkiem więc na co dzień chętnie będę nosić ;) 




Następne są uwaga... kolczyki ! Tak, jeśli śledzicie tego bloga dłużej to wiecie, że ja mam totalnego fioła na punkcie kolczyków. 
Do sedna, są to wisienki, po prostu nie mogłam ich nie zamówić :D W rzeczywistości też są śliczne, czerwone z złotymi łodyszkami <3 Tylko mają jedną wadę, dosyć kluczową, totalnie do kitu mają zapięcie a właściwie go brak, ani to haczyk ani "wkrętka". Przez to łatwo je zgubić i znając moje szczęście to albo je rzeczywiście zgubie, albo cały czas będę je podnosić z ziemi. meeh.



Kolejną rzeczą jest gumka do włosów z panterkową kokardką i pomponem. Muszę przyznać, że jest urocza i mega podoba mi się założona na koku, i właśnie tak ją nosze. Zaskoczyło mnie to, że w tej kokardce są druciki, które można fajnie "ustawić" i wtedy gumka jeszcze lepiej się prezentuje -sztos!, a ten pomponik to tak bez szału, ale może być xD




I ostatni na tapecie jest złoty naszyjnik z kuleczkami, księżycami i gwiazdką na samym końcu. Kiedy tylko dostałam paczkę musiałam przymierzyć to cudo i wygląda moim zdaniem super. Trochę trudno go ubrać, żeby się nie poplątał, ale jak już opanujemy tą dziką technikę to efekt prima sort <3





Jestem ciekawa czy zamawiacie czasami rzeczy z dresslily.com ? Co fajnego upolowaliście ?  No i piszcie co Wam się najbardziej spodobało z mojego zamówienia ;)

Do następnego ;P

5 komentarzy:

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.