Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

piątek, 10 maja 2019

Vegan #Hydro ~ AA

Hejka
Dziś czas na recenzje nowości pielęgnacyjnej firmy AA, krem Vegan #Hydro super nawilżający.




Krem kupiłam dosyć przypadkowo, bo zawsze używam krem z ziaji, ale że nie specjalnie miałam do niej po drodze to skusiłam się na tą nowość od AA. Z założeń producenta wynika, że ma on być super nawilżający i lekki w formule, dodatkowo jest w pełni wegański. Można nakładać zarówno jako krem mniejszą partią rano i wieczorem oraz jako maseczka grubszą warstwą. Tu pojawiają się schody, gdyż ja na moją mega suchą cerę nie żałuje sobie kremu pod makijaż i jak nałożyłam go więcej to podkład się zważył -_- uczcijmy to minutą ciszy... To też nie jest tak, że dałam grubą warstwę kremu i od razu na to podkład, dałam mu czas żeby się wchłonął, niestety bez efektów. Jego zaletą na pewno jest opakowanie, bardzo wygodnie i higienicznie korzysta się z kremu w tubce. Jak na super nawilżający krem to konsystencje ma naprawdę lekką i zdumiewającą szybko się wchłania tyle, że te super nawilżenie jest na takim poziomie meh...

Podsumowując u mnie się zbyt dobrze nie sprawdził, ale każdy ma inne potrzeby i oczekiwania a co najważniejsze cerę. Pewnie go już nie kupię, ale jestem ciekawa czy wy wypróbowaliście już tą nowinkę ? Co myślicie ? Piszcie w komentarzach ! :P 



Do następnego ;P 

7 komentarzy:

  1. Myślałam, że coś fajnego :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego kremu, ale szukam czegoś co będzie dobre pod makijaż :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście używam z ziaji regenerujący popękane naczynka i dobrze mi się sprawdza ;)

      Usuń
  3. z tej marki mam jedynie bazę !
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosowałam krem przeciwtrądzikowy z tej linii i bardzo fajnie mi się sprawdził :)
    Tego nie miałam niestety okazji testować :)

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam makijażu, używam dlatego, że mam problemy z suchością cery i sprawdza się genialnie, najlepszy krem z wielu które miałam, od razu czuję odświeżenie po użyciu, stosuję każdego dnia wraz z peelingującym i antytrądzikowym, dla mnie sprawdzają się bardzo dobrze~ w końcu nie mam problemów z cerą i zniknął mi trądzik :)

    OdpowiedzUsuń

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.