Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

piątek, 8 marca 2019

Plus size outfit #9

Heejka
Dziś przychodzę do Was z plus size outfit-em, którego już dawno na moim blogu nie było.




Nie wiem jak Wy, ale ja czuje już pierwsze powiewy wiosny, więc mam nową energię i wenę na tworzenie stylizacji. Mam nadzieję, że będą pojawiać się częściej i przypadną Wam do gustu. Enjoy !






















Kurtka - New Yorker
Sweter - C&A
Koszulka -New Yorker
Spodnie - C&A
Kozaki - New Look 
Torebka - Deichmann 
Kolczyki - H&M

fot. Mateusz Niemiec 

Do następnego ;P 

6 komentarzy:

  1. Naprawdę podoba mi się ta stylizacja, całe połączenie, prezentuje się rewelacyjnie
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Outfit bardzo fajny ale te włosy odwróciły moją uwagę:D Piękne i jakie długie <3:D Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kurtka! w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.