Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

piątek, 1 marca 2019

Juicy Jelly Mask ~Bielenda

Hejka
Dziś wyskakuje do Was z recenzją najpiękniej pachnącej na całym świecie maseczki do twarzy firmy Bielenda.






Maseczkę arbuzową a właściwie arbuzowo-aloesową kupiłam dosyć niedawno, ale już spokojnie mogę Wam o niej wiele powiedzieć. 
Kosmetyk ma formułę żelową (galaretkową), która ma zabarwienie różowo-czerwone jednak jest przezroczysta oraz ma w sobie żółte i czarne grudki. Ma tworzyć to złudzenie wnętrza arbuza, jednak największą robotę robi nieziemski wprost czadowy arbuzowy zapach. Podobno w masce znajduje się ekstrakt z arbuza oraz miąższ z aloesu. Jej formuła świetnie nakłada się na twarz i przyjemnie ją chłodzi. Maseczka jest przeznaczona do cery suchej i odwodnionej czyli jeśli chodzi o mnie to jest trafiona w punkt. Ja użyłam jej na razie 5 razy a wykorzystanie jest znikome więc zapowiada się na wydajny produkt. Producent deklaruje 12 użyć, zobaczymy... ja zliczam ilość moich i będę na fanpage dawać znać na ile razy jej wystarczyło, więc śledźcie media społecznościowe. Po zmyciu czuje, że skóra jest nawilżona i napięta - w pozytywnym znaczeniu, oczywiście. 
Ja dorwałam ją na jakiejś szalonej promce w Rossmannie, jednak nawet jej regularna cena jest bardzo przystępna przy tej pojemności, jakości i formie sprzedaży.  
Ma jeden mały minusik przez jej żelową konsystencję potwornie długo zmywa się ją z twarzy, trzeba uzbroić się w cierpliwość, ale do przeżycia ;P
Wiem, że z tej serii jest również wersja ananasowa oraz kiwi, myślę że również trafią do mojej kosmetyczki. 
Piszcie w komentarzach o Waszych doświadczeniach z maseczkami firmy Bielenda. 








Do następnego ;P

1 komentarz:

  1. Bardzo kuszaco wyglada muszę przyznać :P

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2019/03/everyday-coat.html

    OdpowiedzUsuń

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.