Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

piątek, 8 grudnia 2017

Star shine shimmers kit ~ Wibo

Hejka
Dziś post o kolorowej paletce rozświetlaczy Star shin shimmers kit marki Wibo.





Paletkę kupiłam jakieś kilka miesięcy temu, pomyślałam, że kolorowe rozświetlacze jest to świetna opcja na lato.
Opakowanie jest kartonowe i oprócz liści palmy, które widać na zdjęciu ma holograficzny motyw, zarówno na zewnątrz jak i w środku.
Paletka posiadania 6 odcieni rozświetlacza, kolejno od górnej lewej strony jest: STAR DUST, MAGIC HEAVEN, GLAM & BRIGHT, DIAMOND SHINE, ROYAL CROWN oraz PRECIOUS.
Star Dust jest dosyć klasycznym odcieniem ecru, Magic Heaven ma odcień dosyć ciemno szary jak na rozświetlacz, Glam & Bright piękny odcień fioletu, Diamond shine w pudełku wygląda dosyć niepozornie, ale nałożony na skórę ma piękne różowe tony, Royal Crown jak dla mnie ma najbardziej szalony odcień czyli zieleń, Precious czyli odcień biały z odrobiną szarości.
Moim zdaniem rozświetlacze są dziwne, gdy lekko dotkniemy pędzlem i nałożymy na skórę to nie dają żadnego efektu, kiedy bardziej dołożymy się przy nabieraniu kosmetyku pędzlem musimy uważać, żeby nie zrobić sobie świecącej kolorowej plamy. Myślę, że już umiem się posługiwać tą paletką, choć na początku się lekko rozczarowałam. Jeśli chodzi o te kolorowe poświaty np: fiolet bądź zieleń to rzeczywiście widać je pod odpowiednim kątem padania światła.
Najczęściej używałam do tej pory odcienia Star Dust oraz Glam & Bright, zdarzało się, że mieszałam kilka kolorów na raz. Jednak najmniejsze zużycie myślę, że bez zaskoczenia ma Royal Crown jakoś słabo widzę się z zieloną poświatą na skroniach, choć nie powiem zdarzyło mi się użyć.
Reasumując paletka nie jest może siódmym cudem świata, ale daje ciekawe efekty. Praca z nią jest nieco utrudniona, ale można to opanować. Koniecznie trzeba pamiętać aby nie nakładać tych rozświtlaczy na zupełnie suchą skórę, ponieważ nie utrzymają się. Są zbyt suche i pylące.
Macie tą paletkę ? Jaka jest Wasza opinia na jej temat ?




5 komentarzy:

  1. Mam i lubię ją jednak trochę zbt pudrowa konsystencja ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że kolorystyka do mnie nie przemawia
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się glam & bright i precious :)
    patimelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne kolorki :O

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Na co dzień raczej nie używam rozświetlacza, ale na wielkie wyjścia taka paletka doskonale by się sprawdziła! :)

    OdpowiedzUsuń

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.