Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

piątek, 15 grudnia 2017

Biżuteria EaseWholesale

Hejka 
Dziś przychodzę do Was z postem na temat asortymentu sklepu internetowego EaseWholesale
Mam nadzieje, że jesteście ciekawi i zajrzycie niżej ;D



Szczerze mówiąc o EaseWholesale dowiedziałam się dopiero, kiedy do mnie napisali, ale zainteresowali mnie od razu ze względu na ich asortyment. Ich strona oferuje różnego rodzaju akcesoria, torebki, okulary przeciwsłoneczne,  zegarki jednak mnie (czego mogliście Cie się spodziewać) zainteresowała duża oferta biżuterii.

Pierwsza w oczko wpadła mi bransoletka z malutkimi sześcianami, które w środku mają błyskotkę. Dostępne są w dwóch wersjach złotej i srebrnej. Mnie osobiście bardziej spodobała się wersja srebrna jednak to jest sprawa indywidualna i tutaj mamy prawo wyboru. Zwróćcie również uwagę jak ciekawe i niestandardowe ma zapięcie. Dodatkowo przyczepione kosteczki przy zapięciu przykrywają je. W sensie jeśli by nam się ta bransoletka przekręciła w złą stronę to nawet nie będzie widać tego zapięcia, tak jak bywa w innych bransoletkach.  Mam nadzieję, że rozumiecie co mam na myśli. Link - gold Link - silver 


Drugą rzeczą jest piękny i oryginalny pierścionek. Dostępny jest jedynie w kolorze srebrny jedna ma tyle uroku w sobie, że nikomu nie będzie to przeszkadzać - tak myślę. Bardzo podoba mi się ten motyw kuleczek. Dzięki temu, że nie jest połączony, można będzie go delikatnie regulować. Na poniższych zdjęciach widać jak efektownie prezentuje się na modelce. Moim zdanie jest piękny a Wy co myślicie ? Link - pierścionek


Moje serce podbił także zestaw biżuterii w motyw róży. Zestaw dostępny jest na stronie sklepu w kolorze srebrnym. Z jednej strony zestaw rzuca się w oczy, a z drugiej wydaje się delikatny przez koronkowy materiał z którego jest wykonany. Bardzo podobają mi się takie zestawy, szczególnie jeśli to one pełnią główną rolę w stylizacji. Wydaje mi się, że bransoletkę można regulować co jest dużym plusem, gdyż nie wszystkie mamy takie same ręce. Co myślicie ? Link - komplet biżuterii


Chciałam pokazać Wam także bransoletki z znakiem zodiaku. Oczywiście na stronie dostępne są wszystkie znaki zodiaku, poniżej wybrałam tylko trzy, aby Wam pokazać jak to się prezentuje. Bransoletki są srebrne, natomiast znak zodiaku jest w kolorze złotym z kryształkami. Kolejna bransoletka, która ma bardzo oryginalne zapięcie jednak nieco inne niż pierwsza. Sądzę, że dzięki takiemu zapięciu bransoletka będzie dobrze dopasowywać się do ręki. Osobiście bardzo mi się podoba, jest również dobrym pomysłem na prezent nie tylko na nadchodzące święta Bożego Narodzenia, ale i np: urodziny, imieniny itp. Link - wodnik

Na stronie sklepu widziałam wiele innych pięknych rzeczy, szczególnie z mojej ulubionej kategorii czyli biżuterii. Przedstawiłam Wam moją listę TOP 4 ;D Jestem ciekawa jak Wam się podobają rzeczy ze zdjęć ? A może na stronie wybraliście co dla siebie ? Koniecznie dajcie znać w komentarzu. Na koniec chciałam Was zaprosić także na media społecznościowe, gdzie znajdziecie dużo ciekawych zdjęć i będziecie na bieżąco z asortymentem sklepu. 


Do następnego ;P

3 komentarze:

  1. Strasznie spodobała mi się srebrna bransoletka z kwadracikami! Jest taka delikatna i daje akcent :)
    patimelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo efektowny pierścionek! :)

    OdpowiedzUsuń

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.