Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

piątek, 19 kwietnia 2019

Five outfits ~ dresslily.com

Siemaneczko ! 
Dziś wraz z sklepem internetowym Dresslily przygotowałam dla Was pięć stylizacji, które idealnie sprawdzą się na coraz cieplejsze dni oraz zadbałam, aby można było wybrać coś na każdą okazje. 




Na stronie sklepu Dresslily znajdziecie nie tylko ubrania dla kobiet i mężczyzn, ale również akcesoria, biżuterię, oraz rzeczy do domu. 
Chciałabym zwrócić Waszą uwagę na to, że na stronie sklepu mamy zakładkę z ciuszkami plus size i myślę, że warto zwrócić na nie uwagę, ponieważ wpisują się w panujące trendy i często są dosyć oryginalne jak na ofertę ubrań plus size. 





Pierwsza stylizacja czyli bordowa bluzka z pięknym wiązaniem po boku, klasyczne jasno niebieskie spodnie i punkty kulminacyjne całej stylizacje czyli piękna torebka z złotymi dodatkami i buty dodające pazura całości. 



W drugiej propozycji ode mnie jest sukienka rozkloszowana z długim rękawem. Powyżej widzicie wersję z czerwoną częścią spódnicy jednak na stronie znajdziecie również opcję czarną w białe grochy, muszę przyznać też mi się podoba. Do tego czarne szpilki z wycięciami zapinane oraz czarna torebka z wyciętą koronką na delikatnym łańcuszkowym pasku.




Trzecia stylizacja tym razem coś na co dzień, na sportowo jednak z fajnymi wycięciami i paskami zarówno w klasycznej bordowej bluzce jak i w szarych haremkach. Nie wiem jak Wam podobają się te spodnie, mnie osobiście totalnie wpadły w oko. Do tego jasne różowo-beżowe sportowe buty i czarna torebka z białymi napisami. 




Kolejna moja propozycja już typowo na imprezę, sukienka z przepięknym dekoltem w kolorze wina. Buty w kolorowe cekiny i torebka w drobny również kolorowy brokat z dodatkami złotymi. Moim zdaniem sztos <3



Ostatni piąty outfit czyli klasyczne jeansy z dziurami chyba nigdy mi się nie znudzą, a Wam ? Główną uwagę jednak skupiam na przecudownej białej hiszpance w słoneczniki. Całą stylizację dopełnią brązowe koturny a zdecydowaną kropką nad i będzie torebka w kształcie plastra miodu oczywiście z złotymi dodatkami. 




Mam dla Was kod zniżkowy w sklepie dresslily.com, w podsumowaniu koszyka wpisujecie DLBF20 i dostajecie 20% rabatu na całe zakupy. 

Wszystkie propozycje są totalnie w moim stylu i chętnie nosiłabym je na co dzień i od święta. Jestem ciekawa, która z stworzonych przez mnie stylizacji podoba Wam się najbardziej, koniecznie dajcie mi znać w komentarzach !

Do następnego ;P

10 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy, najbardziej spodobały mi się te czarne buciki ;)
    Pozdrawiam c; /Kinga
    Unpredictabble - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie widziałam przeglądu tego sklepu
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecia propozycja najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega podobają mi się rzeczy, które wybrałaś :) Poklikałam w linki :)

    Pozdrawiam cieplutko, będę zaglądać – obserwuję ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne stylizacje stworzyłaś. Ja nigdy nie zamawiałam nic z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne propozycje. Przeglądałam kiedyś ofertę tego sklepu i z pewnością mogłabym tam wybrać coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. torba ananas mega słodka <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo pojawiła się moja torebeczka! (3 zestawienie)
    Z chęcią pomagam-klikając.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się podoba ostatnia stylizacja, jest delikatna i totalnie w moim stylu :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;*
    Kasia-mój blog

    OdpowiedzUsuń

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.