Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

piątek, 23 listopada 2018

Marshmallow sweet kissing powder ~ Wibo

Cześć
Ostatnio było o czymś świecącym i kolorowym, więc dziś opiszę coś transparentnego i słodkiego czyli puder Marshmallow marki Wibo.



Już dawno miałam ochotę napisać recenzję tego produktu, jednak postanowiłam go dobrze przetestować. Myślę, że już mogę powiedzieć Wam co nieco na jego temat. To, że kupiłam go w Rossmannie jest pewnie oczywiste, jego cena to 17,59 zł.
Opakowanie jest zrobione z twardej tektury, ogólnie dobrze się sprawdza, ja też nie wiadomo czego z nim nie wyprawiam leży spokojnie na toaletce. Przyznam, że w środku na początku był ten standardowy plastik z dziurkami, ja jednak to wyciągnęłam, bo nie przepadam za tego typu rozwiązaniami. Przejdźmy do meritum ogólnie puder bardzo dobrze matuje na wiele godzin, jest transparentny i nie bieli, i daje fajny "blur" na twarzy. Jego zapach i smak - jedni go za to kochają dla mnie jest to jego wielki mankament, który mnie od niego odrzuca. Jak to sypki puder mimo wszytko pyli się więc cały czas czuje ten mocny słodki zapach, na dodatek na ustach też czujemy waniliowy, słodki do granic możliwości smak. Mam wrażenie, że utrwalam makijaż pudrem cukrem :/  Już dużo mi go nie zostało, więc pewnie go dokończę, ale już się na niego nie zdecyduje.
Ktoś miał z nim styczność ? Jakie są Wasze opinie ?



Do następnego :P

5 komentarzy:

  1. Nie miałam z nim styczności ale patrząc na same zdjecia, juz bym go nie kupila..

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki puder? A to nowość. Jednak lubię pachnące kosmetyki, szkoda, że może mnie uczulić

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm to nie dla mnie totalnie :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/11/torby-pokrowce-wystroj-wnetrz-youpibagpl.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy wcześniej go nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Waniliowy puder! ;-) Z tym się jeszcze nie spotkałam. :-)

    OdpowiedzUsuń

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.