Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

piątek, 16 listopada 2018

Love you so mochi ~ NYX

Hejka
Dziś wracamy z przytupem do kosmetyków z kolorówki, przed Wami dwie palety firmy NYX, limitowanej serii love you so mochi. 



Palety, kupiłam dosyć dawno, właściwie to był to dzień po ich premierze w polskich butikach NYX, więc było to z początkiem tego roku. Z tej serii wyszły również pudrowe pomadki i dwa sety rozświetlaczy. Jednak jak wiecie ja mam obsesję na punkcie cieni do powiem, więc musiałam kupić palety, a że się nie mogłam zdecydować na jedną to.... kupiłam obydwie.
Każda paletka ma 10 cieni, wszystkie są błyszczące z wyjątkiem jednego beżowego matu (w palecie brązów). Cienie mają unikatową konsystencję są lekko tłuste, załamują się pod lekkim naciskiem zresztą z tej cechy właśnie są znane. Zdecydowanie dużo lepiej nakłada się je palcem niż pędzelkiem, oprócz wspomnianego wcześniej beżu. Beżyk jest bardzo neutralny myślę, że wielu ludziom korzystających z tej paletki przydał się na łuk brwiowy. Niestety cienie mają tendencję do rolowania się na powiece, szczególne jeśli macie problem z utrzymaniem makijażu oka, uważam, że jest to spowodowane ich tłustą przez to niezbyt trwałą konsystencją. Ich pigmentacja jest ogólnie dobra choć warto podbić ją bazą po cienie lub cieniem w kremie.
Mimo tego, że nie są to moje najlepsze cienie to i tak uwielbiam ich używać, choć przyznam, że częściej lądują na dolnej powiece.
Z tego co widziałam są jeszcze dostępne w butikach NYX.
Jeśli macie, którąś z tych palet dajcie znać jak Wam się sprawdziły ?






(Swatch-e prezentowane od lewej do prawej, zaczynając od górnego rzędu)

Do następnego :P

5 komentarzy:

  1. tez kupuje czasem dwie rzeczy, jak nie mogę wybracjednej xD wyglądają fajnie, ale nie pierwszy raz czytam, ze nie sa to wybitne cienie, a nie sa jednak tanie - za tyle mozna juz kupić paletę z Zoevy, affect czy glam shopu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie do końca moje kolory, no i jakoś nigdy mnie te palety specjalnie nie kusiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ohh WOW... these are perfect for the holiday season!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolałabym brązy, kolorowa niezbyt do mnie przemawia ale samo to, że je się dotyka jak takich małych poduszeczek to jedynie to do mnie przemawia *,*

    OdpowiedzUsuń

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.