Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

sobota, 8 grudnia 2018

Fixing spray ~ I love Revolution

Hejka 
Dziś chciałam się z Wami podzielić moją opinią na temat fixing sprayu od Revolution. 



Fixing spray zamówiłam z internetu i wybrałam dla siebie zapach zielonej herbaty. W ofercie są dostępne również dwa inne zapachy: ogórkowy oraz wanilia z kokosem.
Zawsze korzystałam z fixerów w puszkach, które rozpylały się jak typowy lakier do włosów i trochę też scalały i przytrzymywały makijaż. Tutaj mam doświadczenie z czymś zupełnie innym, po pierwsze rozpyla dosyć duże krople, po drugie nie czuje efektu utrwalenia makijażu.
Ładnie scala i ściąga pudrowość, ma piękny zapach w porównaniu do tych moich wcześniejszych "puszkowych" odpowiedników.
Wszystko zależy jakiego efekty oczekuje danego dnia, czasami ciesze się, że fixing spray od Revolution jest taki lekki, natomiast czasami brakuje mi tego przytrzymania tapety xd.
A wy jakie macie doświadczenia z fixing sprayami ? Możecie jakiś polecić ?


Do następnego ;P

2 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o spraye fixujące to jestem wierna temu z Golden Rose ;) W zapasach czeka na mnie jeszcze jeden z Eveline, ale jak go wykończę to na pewno wrócę do swojego ulubieńca ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go, ale używam czasem czegoś podobnego - hydrolatu na makijaż mineralny, żeby lepiej się wtopił.

    OdpowiedzUsuń

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.