Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

piątek, 7 września 2018

4in1 concealer palette ~ Wibo

Cześć i czołem ! 
Znów wracam po dłużej przerwie. Mam nadzieje, że w końcu uda mi się wrócić i regularnie publikować posty. Do tej pory jak raz przestałam to się tak rozleniwiłam, zresztą jak widać. Dlatego trzymajcie kciuki za moją wytrwałość i jedziemy :P. 

Dziś chciałam przybliżyć Wam kosmetyk marki Wibo, 4in1 concealer palette. 



Kremowe korektory od Wibo mieszczą się w całkiem nie wielkim okrągłym pudełeczku, jak widać na zdjęciach są cztery kolory. Według zaleceń producenta kolor różowy ma zakrywać zasinienia pod oczami, zielony kamufluje popękana naczynka, jasny beż ma za zadanie zakrywać niedoskonałości, natomiast ciemny beż modelować kształt twarzy. Moim zdaniem zielony kolor nadaje się nie tylko na popękane naczynka, ale również na inne zaczerwienienia na twarzy i jej okolice.
Wszystkie cztery korektory mają ciężką, tłustą konsystencje, przed nałożeniem warto rozgrzać je między palcach, dużo lepiej się wtedy nakładają i stapiają z cerą. Szczerze mówiąc najrzadziej używam tego ciemnego beżu, gdyż nie pasuje mi on jako mokry bronzer jak sugeruje producent. Jednakże najbardziej z tego zestawu cieszy mnie wersja zielona oraz jasny beż. Zielony korektor jest pierwszym tego typu, przy którym widzę jakikolwiek pozytywny efekt, gdyż inne często zatracały się przy nakładaniu podkładu i zaczerwienienia dalej było widać. Jasny beż używam już po nałożeniu podkładu na największe niedoskonałości cery i również moim zdaniem daje rade. Różowy jest dobrą opcją jednak nie używam go zbyt często, ponieważ jego ciężka konsystencja nie jest odpowiednia na delikatną skórę pod oczami. Dlatego tak jak wspomniałam używam go od święta.
Podsumowując myślę, że warto kupić ten zestaw korektorów, sprawdza się naprawdę dobrze. Jeśli macie jeszcze jakieś pytania to zadawajcie je w komentarzach, chętnie odpowiem.
A wy mieliście/ macie tą paletkę korektorów ? Jakie macie na jej temat zdanie ?



Do następnego ;P 

3 komentarze:

  1. Great post dear! Have a wonderful day!
    xoxo
    Dilek...

    OdpowiedzUsuń
  2. This concealer seems great! ♥
    Have a nice day! xx

    New post

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie lubię takich kremowych korektorów, używam raczej tych płynnych ;)

    OdpowiedzUsuń

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.