Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

piątek, 13 lipca 2018

Olejek nawilżający ~ Bielenda

Witam wszystkich ;P
Po kilku miesiącach nieobecności, w końcu jestem. 
Dziś przygotowałam dla Was recenzję z dziedziny pielęgnacji, mowa o olejki nawilżającym firmy Bielenda. 


Jest to olejek nawilżający z pestek malin z dodatkiem melisy, dodatkowo producent zapewnia nas, że 100 % składników aktywnych znajdujących się w olejku jest pochodzenia naturalnego. Kupiłam produkt w Rossmannie kiedy była promocja 2+2 na pielęgnację cery. Buteleczka zawiera 15 ml olejku, jest szklana i ma pipetkę, którą bardzo łatwo i higienicznie można nałożyć produkt lub dodać go do np: kremu. To czego nie mogę, choć bardzo bym chciała Wam przekazać to piękny zapach olejku, który przede wszystkim pachnie malinami jednak czuć, że nie są to jedynie owoce.
Ja używa go bezpośrednio na skórę, ale również czasami dodaje kilka kropel do kremu. Łatwo wchłania się w skórę, niestety jak większość olejków i ser zostawia lepką warstwę, dlatego bardziej lubię dodawać go do kremu mam wrażenie, że więcej się go wchłania, ale to pewnie tylko takie moje wewnętrzne odczucie.
Myślę, że mogę go polecić szczególnie jeśli będzie on w cenie promocyjnej lub znów będzie obowiązywała promocja 2+2 w Rossmannie.
Seria kosmetyków Bielenda z pestek malin i melisy ma również inne produkty, o jednym z nich napiszę osobną recenzję, jednak uzbrójcie się w cierpliwość.
A wy macie ten olejek ? Polecacie ? Może posiadacie inny olejek, który warty jest uwagi ?
Piszcie w komentarzach ;) 





Do następnego ;P

4 komentarze:

  1. Nie przepadam za olejkami, ale z tej serii kupiłam dwa hydrolaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na twarzy olejki się nie sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dla mnie on :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/red-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten olejek nadaje się do cery mieszanej? Jeśli tak, to super. Kończy mi się mój jojoba, i szukam alternatyw :)
    patimelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.