Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

niedziela, 4 marca 2018

Piękne sukienki dla każdej z nas

Hejka
Dziś mam przyjemność przedstawić Wam prom dress shops czyli sklep z sukienkami na studniówkę,  wiem że okres balów maturalnych dawno za nami jednak na stronie znajdziemy sukienką na każdą okazję.




  W sklepie internetowym znajdziemy formal evening dresses czyli sukienki na formalne uroczystości. Kiedy wejdziemy na stronę zobaczymy między innymi takie kategorie jak sukienki na ślub, na wspomnianą wcześniej studniówkę czy wieczorne wyjście. Gdy najedziemy myszką na  odpowiednie pole pokażą nam się uszczegółowione podkategorie. Mam wrażenie, że stronę można przeglądać długie godziny, sama spędziłam na niej 2-3 a jestem przekonana, że nie zdążyłam zobaczyć wszystkiego dokładnie. Sukienki dla panny młodej jej matki oraz druhen w jednym miejscu to świetny pomysł na dopasowanie wszystkiego stylem i kolorem.

   Po lewej stronie można dowolnie zaznaczać punkty, które ma zawierać nasza wymarzona sukienka tj: długość sukienki, rodzaj materiału, długi czy krótki rękaw itp.

 Sukienki na stronie są naprawdę bardzo ładne i warto podkreślić, że zarówno miłośniczki księżniczkowych szyfonów oraz eleganckich koronek znajdą coś dla siebie. Duża uwagę przyciąga również opcja wyboru barwy sukienki. Praktycznie większość sukienek dostępnych w sklepie ma około lub ponad trzydzieści możliwości kolorystycznych, osobiście bardzo mi się to spodobało, ponieważ daje nam to jeszcze więcej przyjemności z wybierania tej idealnej.

  Pierwsze co robię, kiedy wchodzę na sklep internetowy z ciuchami to szukam zakładki z hasłem „plus size”, nie obyło się bez tego kroku też tym razem. Bardzo się ucieszyłam kiedy znalazłam tą kategorię i muszę przyznać, że rozmiarówka jest naprawdę fajnie rozbudowana, aż do amerykańskiego rozmiaru 26 czyli 56 europejskie. Ostatnie trzy sukienki, które widzicie na poniższych zdjęciach są to właśnie ubrania z działu dla plusek, choć kuszących opcji jest więcej.

  Poniżej przygotowałam dla Was kilka propozycji, które najbardziej wpadły mi w oko, moim zdaniem są przepiękne. Jednak warto w wolnej chwili wejść na stronę i poprzeglądać te wspaniałości od samego patrzenia humor się poprawia, jednocześnie zachęcam Was do zakupów. Już za niedługo wiosna a z nią zacznie się sezon ślubów, więc myślę, że post się przyda nie jednej z Was.

Jestem ciekawa czy znacie ten sklep internetowy ? Zamawiałyście kiedyś z niego sukienki ? 





Do następnego ;P

5 komentarzy:

  1. Wszystkie są takie śliczne! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow te sukienki są rewelacyjne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/magia-fioletu.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem fanką zamawiania sukienek przez internet, no bo jednak większość różni się na zdjęciach jak i w rzeczyistości, ale co.. sukienki śliczne ♥
    Pozdrawiam.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Your blog looks amazing.
    Following you, follow back? ♥

    My blog

    OdpowiedzUsuń

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.