Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

piątek, 2 marca 2018

Jeden z dwóch :O

Hejka
Dziś przygotowałam tag, który już jakiś czas temu mi się spodobał i w końcu nadszedł ten dzień, w którym sama postanowiłam odpowiedzieć na te pytania. Mam nadzieję, że taki lekki post Wam się spodoba i może sami odpowiedzcie na poniższe pytania w komentarzach.



No to jedziemy !

Sukienki czy spódnice ?

Sukienki :P

Bronzer czy róż ? 

Bronzer.

Paski czy krata ?

#Krata zdecydowanie#

Proste czy kręcone włosy ?

Kręcone bo mam proste xD 

Wisiorek czy bransoletka ?

Wisiorek ;>

Lakier do włosów czy żel ? 

Żelu użyłam raz w życiu i nie polecam xd Także lakier ;P

Obcasy czy płaska podeszwa ? 

Płaska :D

Naturalne paznokcie czy tipsy ?

Naturalnie, że naturalne.

Marynarka czy bluza ? 

Bluza.

Błyszczące czy matowe paznokcie ?

Hmmm błyszczące raczej

Podkład czy puder ? 

Yyy pudeer.

Kok czy kucyk ?

Częściej nosze kucyk :P

Prasowane cienie czy pigmenty ? 

Prasowane cienie!

Wsuwki czy spinki do włosów ? 

Spinki do włosów bo się lepiej trzymają ;) Chyba że kok to wsuwki xd

Długie czy krótkie włosy ?

Dłuuuuuuuuuuuuuuuuu.Ugie :O

Bez grzywki czy z grzywką ? 

Z grzywką.

Krótkie czy długie rękawy ? 

Krótkie rękawy.

Związane czy rozpuszczone włosy ?

Związane, bo gorąco w rozpuszczonych :P

Naturalne czy farbowane ? 

Naturalne :]

Jeans-y czy dresowe spodnie ?

Jeans-y ^_^

Wystylizowane czy w nieładzie ?

Jeśli warkocz można nazwać wystylizowaniem to wystylizowane xD

Hybrydy czy żele ?

Hybrydy na żelu :O

Długie czy krótkie paznokcie ?

Długie oczywiście :)

Jasne czy ciemne usta ?

Sama nie wiem hmmm ciemne może oO?

Okrągłe czy kwadratowe paznokcie ? 

Kwadratowe ;d

Neutralne czy kolorowe cienie do powiek ? 

Papuga na powiekach to lubię !

Naturalne czy pomalowane paznokcie ?

Pomalowane !

Klapki czy sandały ?

Klapki (japonki) <3 

Jednokolorowe czy szaleństwo barw na paznokciach ?

Jakie powieki takie paznokcie ^_^

Pastele czy neony na paznokciach ?

Neony "_"

Szminka czy błyszczyk ?

Błyszczyk C:

Eyeliner czy tusz do rzęs ?

Tusz do rzęsy definitywnie i ostatecznie xD

Buty sportowe czy eleganckie ?

Sportowe ;)

Pędzle czy gąbki ?

Bez gąbki można dać radę, więc pędzle :D

Lekki czy mocny makijaż oczu ? 

Mocny *.* <3 

Do następnego :P 


2 komentarze:

  1. Wiele twoich odpowiedzi pokrywa się z moimi ;)
    Również miałam żel na paznokciach i nie polecam ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja wole bransoletkę heheh :D

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.