Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

piątek, 16 lutego 2018

Haul paczki od zaful.com

Hejka
Dziś po długich zmaganiach z połączeniem internetowym przychodzę do Was z omówieniem paczki, którą dostałam od zaful.com.






Główną rzeczą mojego zamówienia była bluza, która jest uszyta z cienkiego materiału. Ja wybrałam kolor szary, ale na stronie znajdziecie więcej opcji kolorystycznych. Obawiam się niestety, że materiał z którego jest wykonana będzie się bardzo gniótł, ponieważ przed wykonaniem zdjęć dokładnie ją wyprasowałam a pod koniec nie wyglądało to zbyt dobrze. Ogólnie bluza bardzo mi się podoba ze względu na swój asymetryczny kształt, jak i długość idealną do leginsów, przedłużane rękawy z dziurką na kciuka <3.
Bluza -Link







Kolejną rzeczą są kolczyki w kształcie skorpionów. Metal jest koloru złotego i wypełnione są diamencikami. Bardzo spodobały mi się na stronie, ponieważ są dosyć oryginalna a jak wiecie ja kocham dziwne i nie co inną od standardowej biżuterię. W rzeczywistości nie odbiegają od zdjęcia na stronie, jednak zawiodła mnie nie co ich waga. Są dosyć ciężkie z tego też powodu, pewnie nie często będę je nosić, a szkoda. Kolczyki skorpiony -Link





Ostatnią rzeczą są kolejne zakręcone, kolorowe kolczyki w kształcie tukanów. Całe są plastikowe, dzięki czemu są bardzo leciutkie. Bardzo mi się podobają, są wygodne -czuje, że będę je często nosić *.*! Kolczyki tukany -Link




Do następnego :P

7 komentarzy:

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.