Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

poniedziałek, 24 września 2018

Nawilżający żel do mycia ~ Lirene

Hejka
Dziś przychodzę do Was z postem o kosmetyku z półki pielęgnacyjnej, który stał się moim must have rano i wieczorem.




Moja codzienna pielęgnacja nie może obejść się bez żelu do mycia twarzy, nic mi go nie zastąpi. Mogę użyć mleczka, mogę użyć płynu dwufazowego lub micelarnego, ale później i tak muszę użyć żelu. Ogólnie nigdy nie miałam jakiś super wymagać do rodzaju miał być tylko bez żadnych drobinek, bo tego bardzo nie lubię.
I tak pewnego dnia kupując kolejny żel w drogerii natknęłam się na nawilżający żel do mycia z olejkiem z czarnej porzeczki marki Lirene. Przeznaczony jest do każdego typu cery i co najważniejsze nie ma żądnych dziwnych drobinek. Od pierwszego użycia bardzo go polubiłam, gdyż jego zapach to istna petarda. Jeśli lubicie zapach soku z czarnej porzeczki to ten żel pachnie identycznie tyle, że do potęgi piątej.
W kwestii działania na cerę nie widzę jakiegoś festiwalu fajwerków, normalny żel do twarzy w tej pół cenowej nie szkodzi mojej cerze, dobrze myje, fajnie się pieni jest taki jedwabisty w dotyku- jestem mega zadowolona. Jednak dzięki zapachowi przyjemność mycia tym żelem w starciu z innymi wzrasta gigantycznie. Bez dwóch zdań jest godny polecenia.
A wy miałyście styczność z tym żelem ? Jaka jest Wasza opinia ?



Do następnego :P 

6 komentarzy:

  1. ooo własnie szukam fajnego kremu to twarzy <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, że wpadłaś tylko zostawić linka do swojego bloga :/

      Usuń
  2. Ciekawy produkt!
    https://popiolkova.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful post dear :))

    Would you like to follow each other? If you like please lieve comment and I'll follow you back :))

    New post
    https://prettylittleadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Może gdy skończę mój aloesowy to kupie ten z względu na zapach ;p Mam sezon na zapachowe żele do twarzy. Próbowałaś z barwy, żelu siarkowego? Pachnie cytrusowo.
    patimelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. looks like a good product :D

    have a nice day
    www.luchluchcraft.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.