Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

piątek, 20 października 2017

Luxury powder banana ~ Makeup Revolution

Hejka
Dziś recenzja pudry bananowego firmy Makeup Revolution. Czy się sprawdził ?




Nie wiem jak w Waszym przypadku, ale dla mnie szał na bananowy puder zaczął się od pudry z Wibo, który uwielbiam zresztą nie ja jedyna. Kiedy zobaczyłam że Make up Revolution również wydał puder bananowy postanowiłam go zamówić. Pomyślałam o super większa pojemność, zdjęcia również mi się podobały, odcień wydawał się dobry. 
To jest moja największa porażka kosmetyczna jak do tej pory. Puder ma konsystencje mąki ziemniaczanej, która ma taką właściwość zbijania się jakby, "sklejania się w sobie" nie wiem jak Wam to inaczej wytłumaczyć mam nadzieje, że wiecie o co mi chodzi. Ta właściwość powoduje, że podkreśla nawet najmniejsze zmarszczki i wygląda to fatalnie. Skóra jest jeszcze bardziej pomarszczona i "posklejana". 
Drugim zarzutem jest kolor, wcale nie stapia się z podkładem i skórą jest bardzo pomarańczowy. 
Nakładałam go różnymi sposobami: puszkiem wygląda tragicznie, gąbeczka (baking) jeszcze gorzej, natomiast nakładanie pędzlem nic nie zmienia oprócz tego, że wszystko jest w tym pudrze ubrania, toaletka, lusterko itd. 
Nie miejcie złudzeń, nie ma śladu po zapachu bananów. 
Opakowanie jest mało praktyczne, dlatego ja na początku przesypałam sobie do pustego pojemniczka, co widać na poniższych zdjęciach. 
Reasumując ten puder nie ma zalet w moim odczuci, nawet jego niska cena przy tych właściwościach jest wadą. On leci u mnie do kosza i straciłam nawet ochotę na testowanie jego "braci".
A wy co myślicie ? Kupiłyście ? Używacie ? 





Po lewej puder bananowy marki Wibo, po prawej puder bananowy marki Make up Revolution (przesypany do innego pudełka)




Do następnego ;P

6 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji nawet testować tego z Wibo, bo za każdym razem go nie ma
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że trochę niewypał. Konsystencja mąki ziemniaczanej dobrze mi znana i wiem o co ci chodzi :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurde pierwszy raz sie spotykam ale cos i tak juz o tym słyszałam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/hello-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post.I don't have this powder,but I will buy it :D You have so cute blog.I followed you,can you follow me back?
    Visit me,Coccinella

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o nim wiele dobrego. Ale sama nie stosowałam :) Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.