Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

piątek, 29 września 2017

Stylizacje z Banggood.com

Hejka
Dziś przygotowałam dla Was wraz z sklepem internetowym banggood.com  wishliste. 


Bardzo lubię dla Was przygotowywać tego typu posty, szukanie i tworzenie stylizacji sprawia mi wiele frajdy. Na dodatek zmienia się powoli nam pogoda więc stworzone przeze mnie zestawy mają równie nakrycia wierzchnie. Mam nadzieję, że choć jedna stylizacją trafiłam w Wasz gust.
Są to raczej dzienne outfit-y, w miarę rozsądnych cenach. Dodam, że poniższe ciuszki są dostępne w rozmiarach plus size ;D 

Jeśli masz chwilkę czasu to proszę kliknij w poniższe linki, będę bardzo wdzięczna. 
Dziękuję ^_^ :*


KLIK      KLIK      KLIK


KLIK      KLIK      KLIK 


KLIK      KLIK      KLIK 

Do następnego ;P 

5 komentarzy:

  1. Pierwsze zestawienie podoba mi się najbardziej, uwielbiam te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great picks! :)

    starshinebeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow pierwsze zestawienie najbardziej mi się podoba. Cudo ♥
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. great selection dear

    http://cheremimi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.