Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

piątek, 8 września 2017

Argan & jojoba oil ~ Loton Spa & Beauty

Hejka 
Dziś post na temat pielęgnacji włosów. Bierzemy pod lupę olejek Argan & jojoba oil firmy  Loton Spa & Beauty.



Zacznijmy od początku, dlaczego w ogóle zdecydowałam się na nowy olejek do włosów skoro kilka miesięcy temu zachwalałam Wam inny, (o czym możecie poczytać -> TU) ? Odpowiedź jest prosta, uwielbiam testować nowe kosmetyki. 
Byłam bardzo pozytywnie nastawiona na obietnice producenta, lecz po kilku tygodniach stosowania mam co do tego kosmetyku mieszane uczucia. 
Z jednej strony jest świetny, gdyż nawilża włosy i co najważniejsze efekt utrzymuje się na dłużej. Czuję, że moje włosy dostają od niego bogatą dawkę dobroczynnych składników. Z drugiej zaś strony jest on tak tłusty, że trzeba naprawdę z nim uważać. Z świeżo umytych włosów potrafi zrobić, efekt jakbyśmy ich nie myli co najmniej z 2 tygodnie. Na taką sytuację nie pomoże nic, oprócz ponownego użycia szamponu i wody. Dlatego polecam używanie bardzo małych dawek tego produktu. 
Podsumowując jest to taki mój love hate relationship, z powodu przedstawionych wcześniej wniosków. Myślę, że kiedyś kupię go ponownie, ale ta chwila chyba nie nadejdzie szybko.
Napiszcie w komentarzach czy miałyście ten olejek ? Jeśli tak to co sądzicie ?




Do następnego ;P 

10 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji stosować tego olejku, ale generalnie lubię takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. This is so inspiring! I love the post:)
    Have a nice day, dear!
    Soslu Badem by Dilek ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji akurat tego stosować, ale lubię olejki arganowe
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam kiedyś czy by go nie kupić ale jednak zrezygnowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam, szczerze mówiąc nie wiem czy bym go kupiła :)

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wgl nie używam olejku do włosów, ale ostatnio zaciekawił mnie bodajże z loreala, jak byłam w rossmannie. Jednak wciąż braknie mi czasu na nakładanie masek/olejków itp. :(

    Co powiedziałabyś na wspólną obserwację? Oczywiście jeśli mój blog przypadnie Ci do gustu. http://murasakiiroanu.blogspot.com/
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you so much for your comment on my Blog.
    I follow you now.
    Kiss
    http://www.swisstwins.ch/

    OdpowiedzUsuń
  8. I love to use argan oil or even coconut oil. Lovely review!
    Yes, I would love for us to follow each other. I just followed your lovely blog (#391). Hope you follow back and let's keep in touch.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  9. hii!!
    I love this kind of oils!! nice review!!
    I follow your blog too
    xoxo

    https://lecaferouge.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, amazing post!
    www.amoriemeraviglie.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.