Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

piątek, 31 marca 2017

Moda na Wielkanoc

Hejka kochani !
Wiosna, ciepełko dało nam swoje znaki w pogodzie i mam nadzieję, że będzie ich coraz więcej. Wraz z ociepleniem pogody jak wiecie małymi i nieśmiałymi jeszcze kroczkami zbliżamy się do świąt Wielkanocnych. A co za tym idzie...





...obniżki cen z okazji wspomnianych już świąt. Dziś przybliżę Wam temat całej kampanii promocyjnej sklepu internetowego zaful.com
Poniżej macie malutki smaczek tego co można kupić w okazyjnych cenach. Jest tego oczywiście dużo więcej, ale to zostawiam już Waszej przyjemności, szukania swoich osobistych perełek na stornie zaful.com. 
Mnie ostatnio bardzo podobają się bluzki, które odkrywają ramiona i wzdłuż tej gumki która utrzymuje cały efekt jest piękna falbana. Pięknie to wygląda, niestety nie znalazłam jeszcze takiej w moim rozmiarze. 
Długie kolorowe maxi sukienki również podbijają moje serce i może już nie długo sama dorobię się takiej, bo na razie posiadam tylko dwie w czarnym kolorze. Pożyjemy zobaczymy, już nie spoileruje Wam przyszłych postów. 
Muszę przyznać, że ja nigdy nie lubiłam przesyconych kwiecistych wzorów, a ostatnio jakoś mi się chyba odmieniło. Często wpadają mi w oko motywy kwiatów, lecz nie wszystkie. Może zrozumiecie o co chodzi jeśli zobaczycie poniższe propozycje. 
Uważam, że ciekawą sprawą jest też to, że jeśli złożymy zamówienie w dniach 12-19 kwietnia dostaniemy upominek do zamówienia lub 21-23 kwietnia mamy darmową przesyłkę. W pozostałych dnia planowane są również inne promocję jednak te dwie wydały mi się najkorzystniejsze. 
Nie mogę również nie wspomnieć o konkursie, w którym można wygrać kod, który spowoduje, że będziecie mogły kupić wybraną rzecz w cenie 0,01$. Warunkiem jest dodanie odpowiedniej stylizacji na instagram-a lub zostawienie komentarza na facebook-u. Myślę, że warto spróbować swojego szczęścia :)
Dużo i długo mogłabym jeszcze pisać, ale nie chcę Was zanudzać treścią. Wszystkie szczegóły jakie Was interesują odnośnie promocji, konkurów znajdziecie pod tym linkiem -> Sklep



Klik     Klik     Klik     Klik


Klik     Klik     Klik     Klik


Klik     Klik     Klik     Klik



Klik     Klik     Klik     Klik


Klik     Klik     Klik     Klik


Napiszcie co Wam się najbardziej spodobało ?
Czy rozważacie rozbudowanie swojej letniej szafy ?

Do następnego :P 

8 komentarzy:

  1. Sukienki bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam :) Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokliakałam :), śliczne są te hiszpanki.
    Mi osobiście nie podobają się te kwieciste wzory.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzki z ostatniej kolumny zdecydowanie najbardziej mi się podobają ! :

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe rzeczy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/trendionpl-mydekowe-inspiracje.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy wybrałaś, wszystko mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne, ale jak dla mnie nie na Wielkanoc. Wtedy stawiam na proste i klasyczne stroje :)

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne ubranka <3
    po klikane

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak się cieszę na początek sezonu sukienkowego. ;]

    OdpowiedzUsuń

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.