Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

piątek, 13 stycznia 2017

Haul paczki od rosewholesale.com

Hejka
Kilka dni temu przyszła do mnie paczka od firmy rosewholesale.com, co mogliście zobacz już na fanpage bloga. Przyszedł czas na przedstawienie Wam zawartości.




Pierwszą rzeczą jest sweter w kolorze czerwonym. Przy zamówieniu wahałam się między kolorem niebieskim a czerwonym, ale teraz kiedy mam ten sweter w rękach i widzę jego piękny, intensywny czerwony kolor nie żałuję. Na rękawach oraz na dole z przodu ma "dziury" z nitkami, co można dokładniej zobaczyć na poniższych zdjęciach. Poza tym sweter jest ciepły i ładnie się prezentuje. Mój faworyt z całej paczki :D KLIK






Kolejną rzeczą są kolczyki przedstawiające flamingi. Całe kolczyki wykonane są z plastiku, więc są bardzo leciutkie. Ja zamówiłam różowo-czarne, natomiast w ofercie były również w wersji czerwonej. Nosiłam je już kilka godzin i mogę powiedzieć, że są wygodne w noszeniu, praktycznie nie czujemy ich mimo tego, że są dosyć duże. Moim zdaniem są bardzo oryginalne i rozweselą nie jedną stylizację. KLIK








Ostatnim produktem z zamówienia jest łańcuszek, który właściwie łączy ze sobą 3 łańcuszki. Na środku każdego jest jedno słowo i tworzy napis DREAMS COME TRUE. Bardzo spodobał mi się jego motyw już na stronie sklepu, a teraz kiedy mam go przed sobą podoba mi się jeszcze bardziej. Na dodatek jest teraz w świetnej promocji. Polecam. KLIK







To już wszystkie rzeczy z paczki.
Napiszcie mi jak Wam się podobała zawartość paczki ? :)
Proszę Was jeszcze o poklikanie w poniższe linki. 
Za wszystkie kliki serdecznie dziękuję :D 
Łańcuszek

do następnego :P

10 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy sobie zamówiłaś, podoba mi się ten sweterek

    OdpowiedzUsuń
  2. OO ten naszyjnik jest śliczny , bardzo mi się podoba.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek cudowny, do tego kolor! <3 Jeżeli chodzi o kolczyki, to raczej nie w moim stylu, zresztą nie mam nawet przekutych uszu :D Naszyjnik bardzo ciekawy! :)
    Poklikałam ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek piękny :) Biżuteria genialna <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweter i oczy masz piękne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Kochana jakie ty masz prześliczne, długie włosy *.* MEGA wręcz! Zamówienie bardzo fajne ;) Naszyjniki są rewelacyjne! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świętny sweterek
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.