Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

piątek, 19 lipca 2019

Paleta Viva a viva ~ Wibo

Hejka :D
Dziś przygotowałam dla Was recenzję jednej z dwóch palet cieni do oczu stworzonych przez polską youtuberkę Karolinę Wójcik, serii #mychoicewibo. 



W palecie znajdziemy cztery wkłady podwójnych cieni, które nazywają się: złoto/ ciemny brąz- nr 1 Allure, szampański/ jasny brąz- nr 2 Morning mist, pomarańcz/ miedziany- nr 3 Show off, żółty/ fioletowy- nr 4 Mistery. Nie będę ukrywać najbardziej w tej palecie spodobał mi się fiolet, ale  również pod wzgląd wzięłam żółty i pomarańcz, tym samym mogłam wziąć tylko te dwa wkłady, jednak po pierwsze nie lubię takich zdekompletowanych kosmetyków, a po drugie z pudełka wyczytałam że w środku znajdę cienie, które są foliami... Nie są :/, tu największy zawód odnośnie tej palety, bo kolor szampański, złoto i miedziany dla mnie są zwykłymi błyszczącymi cieniami, które z foliami nie mają nic wspólnego. Pozostałe pięć matowych cieni są bardzo suche w konsystencji jak kreda i niestety strasznie się osypują, za każdym nawet najmniejszym dotknięciem pędzla trzeba strzepać nadmiar pyłu. Jednak przyznam, że pigment mają mocny i dobrze się rozcierają, jednak uwaga! fiolet traci kolor przy blendowaniu.

Opakowanie palety jest plastikowe ma całkiem duże fajne lusterko, no i zaletą nie wątpliwie jest fakt, że możemy wymienić wkłady z cieniami, jeśli np nam się skończą. Przeszkadza mi jednak, to że ten plastik, w którym jest produkt ma kolor cielisty a cała paleta jest czarna, wygląda moim zdaniem to mało estetycznie i mogli to dopracować.
Macie tę paletę ? Zamierzacie kupić ? Może macie jakieś pytania ? Dajcie znać w komentarzu :D 











Makijaż wykonany wszystkimi cieniami znajdującymi się w palecie. 

Do następnego :P

3 komentarze:

  1. Ciekawa ta paleta :) Wygląda zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  2. oh ten żółty mnie woła heh <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Paleta widzę, że ciekawa, szkoda, ze fiolet znika po blendowaniu.

    OdpowiedzUsuń

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.