Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

piątek, 26 stycznia 2018

Valentine Day - zaful.com

Hejka
Niestety tydzień temu nie wyrobiłam się dla Was z postem. Mam nadzieję, że wybaczycie mi to niedopatrzenie.
Dziś jednak zwarta i gotowa przychodzę do Was z wishlistą od zaful.com.




Przygotowałam dla Was trzy stylizacje ze sklepu zaful.com. Jak zwykle wszystkie są od siebie różne, każda jest na inną okazję bądź na stan samopoczucia w danym dniu. 
Pierwsza na pewno sprawdziłaby się na wyjście na randkę bądź do teatru. Jest bardzo delikatna jednak widać w niej klasę a gustowna torebka dodaje romantycznego szlifu. 
Druga stylizacja nie co luźniejsza na wypad ze znajomymi np: do kina, jednak dalej podana w wersji eleganckiej, dzięki torebce z czarną kokardką oraz złotym metalowym łańcuszkiem. 
Moja trzecia propozycja to typowy codzienny styl do szkoły, uczenie czy pracy. Frędzelki przy sweterku, postrzępione nogawki i fikuśny plecaczek mimo wszystko tworzą bardzo oryginalną stylizację. 
Ciekawe jestem co wymyślicie na temat tych trzech zestawów ? 








Sklep internetowy zaful.com jak każdego roku przygotował wiele promocji z okazji zbliżającego się święta zakochanych. Można skorzystać z naprawdę mega obniżek i popełnić małe niewinne zakupy na rzecz odpicowania się na randkę w Walentynki ;D Wszystkie informacje znajdziecie w linkach poniżej :P Owocnych zakupów ^_^



Do następnego ;P 

3 komentarze:

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.