Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

piątek, 10 listopada 2017

Fixer Spray ~ HEAN

Hejka
Dziś coś na utrwalenie makijażu czyli pod lupę bierzemy Fixer Spray firmy Hean.





Od jakiegoś czasu firmy kosmetyczne prześcigają się w tworzeniu płynu, który mam użyć tuż po nałożeni całego makijażu. Efekty jakie mają dawać to minimalizować pudrowość, rozświetlać, nawilżać, odświeżać a co najważniejsze utrwalić nasz makijaż na długie godziny.
Ja jak widać skusiłam się na ten marki Hean i jestem zadowolona. Mam nadzieję, że te nie jest moje kosmetyczne placebo. Kosmetyk ma bardzo ładny zapach, po nałażeniu makijażu spryskuje według zaleceń 20-30 cm od twarzy i czuje lekki chłód. Mgiełka ściąga pudrowość i w mojej opinii rzeczywiście utrzymuje makijaż na swoim miejscu. Szczególnie zauważyłam to na podkładzie w problematycznych miejscach jak nos. Dużego podsumowania w tym poście nie będzie, jak dla mnie kosmetyk spełnia swoją rolę.
A wy macie tego typu produkty ? Z jakich firm ? Jak Wam się sprawdzają ?


Do następnego ;P 

4 komentarze:

  1. Używam tylko pudru więc może mi się przydać ;)
    patimelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam i ciezko mi coś napisać :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/white-pink-crop-top.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesting review!
    Do you want to follow each other on GFC and G +? Let me know on my new blog :)

    My Tester Food

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wydaje mi się wysoko jakościowym produktem, który byłby mi niezbędnie potrzebny na co dzień ;)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.