Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

piątek, 17 listopada 2017

Caring lip oil ~ AA

Hejka
Dziś czas na post o moim odkryciu kosmetycznym czyli caring lip oil firmy AA.



Dowiedziałam się o tym kosmetyku dosyć przypadkowo oglądając kolejny filmik na yt. Zobaczyłam to na ustach modelki i już mi się bardzo efekt podobał. Od razu poszukałam informacji gdzie to cudo można kupić i okazało się że w naszej ukochanej drogerii za zachodniej granicy. Jeśli chodzi o cenę to jest dosyć wysoka, patrzą na inne produkty do pielęgnacji ust z półki drogeryjnej.
Jak wiecie ja mimo wszystko musiałam spróbować. Wybrałam wersje malinową (rasberry extract avocado oil) i przepadłam! Do tego stopnia spodobał mi się kosmetyk, że przy okazji promocji -49% zakupiłam kolejny tym razem morelowy (apricot extract avocado oil), a że w nie dużym odstępie czasu było kolejne -49% to wyposażyłam się także w trzeci z ekstraktem z leśnych owoców (wild berry extract avocado oil). Gdyby były inne wersje zapachowe, pewnie też bym się skusiła.
Olejek świetnie nakłada się na usta, ma cudny zapach i nadaje lekki kolor, ale tylko w przypadku czerwonych wersji. Minusem może być to, że się lepi - jest jak błyszczyk.  Jeśli nie lubicie takie efektu na swoich ustach to nie będzie wasz must have. Naprawdę czuję zmianę w stanie moich ust, są bardziej nawilżone i szczerze mogę Wam polecić te produkty w każdej wersji zapachowej.
A czy Wy macie jakiś olejek z tej linii ? Jeśli tak dajcie znać jak Wam się sprawa ?
Masz jakieś pytanie ? Daj znać w komentarzu ! Chętnie odpowiem ;D









Do następnego ;P

5 komentarzy:

  1. Za ile go kupilas? Tak w cenie regularnej?
    patimelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regularnie kosztuje 17,99 :) Ja kupiłam go raz za standardową cenę i dwa razy udało mi się go upolować za około 9 zł ;P

      Usuń
  2. Ciekawy kosmetyk, choć ta lepka konsystencja jakoś do mnie nie przemawia :/
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam podobne ale z innej firmy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/romantyczna-toaletka-hemnes-z-ikea.html

    OdpowiedzUsuń

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.