Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

piątek, 2 sierpnia 2019

Haul dresslily.com

Cześć ! :D
Dziś przychodzę do Was z haulem kolejnej paczki od sklepu dresslily.com, tym razem postawiłam głownie na górne odzienia, ale nie tylko, jesteście ciekawi zapraszam do drugiej części postu. 

Tym razem w zamówieniu postawiłam na naprawdę proste kroje, dlatego, że takie noszę najczęściej i najchętniej. Pierwszą moją wybranką jest czerwona koszulka z 3 odpinanymi guziczkami przy dekolcie. Koszulka ma krótki rękawek, jest dosyć szeroka, rozkloszowana myślę, że mogłam zamówić nawet rozmiar mniejszą. Jest wykonana z  lekkiego i miłego w dotyku materiału, wygodnie się ją nosi. Jeśli szukacie czegoś prostego, komfortowego do jeansów na co dzień to polecam :D. 
✮ link ✮ --->  Koszulka




Następną rzeczą jest kolejna koszulka tym razem w pięknym fioletowym kolorze. Jej materiał jest podobny do poprzedniej jednak przez to, że nie jest ona rozkloszowana, lekko prześwituje. Paseczki przy dekolcie dodają jej pazura, bardzo podoba mi się to zdobienie. Świetnie sprawdzi się do jeansów jak i do spódnicy.
✮ link ✮ ---> Koszulka



Lecimy do kolejnej koszulki tym razem w moim ukochanym bordowym kolorze. Materiał jest gładki bez wzoru jednak ma urocze ozdobne zakończenia bezszwowe na rękawkach, dekolcie i dole koszulki co mi osobiście bardzo się podoba. Myślę, że można ją wystylizować zarówno na co dzień jak jej poprzedniczki, ale również sprawdzi się na bardziej eleganckie wyjścia. 
✮ link ✮ ---> Koszulka



Ostatnim ciuchem,  jest koszulka w stylu hiszpanki. Materiał to plisowany szyfon z pięknie układającymi się falbanami. Ja jestem totalnie zakochana w tej bluzce, pudrowy róż i falbanki nadają jej bardzo dziewczęcy wygląd :D Cudownie się ją nosi :P
✮ link ✮ ---> Hiszpanka



Ostatnia rzeczą z zamówienia jest klips przypinany na np: stolik, szafkę czy biurko, który ma za zadanie trzymać kable, aby nie spadały za meble. Jest to rzecz, która już mi się sprawdziłam, gdyż codziennie musiałam "nurkować" pod biurko po kabel, aby podpiąć komórkę do ładowania a teraz klips przytrzymuje kabel na biurku <3 Mała rzecz a jaka przydatna :D Jeśli też macie takie niesforne kable to gorąco polecam :P.  
✮ link ✮ ---> Klips na kabel




To już całe moje zamówienie ze sklepu dresslily.com. Co Wam się najbardziej spodobało ? Zamierzacie coś zamówić ? Piszcie w komentarzu.

Mam dla Was kod rabatowy na hasło: DLGO20 macie 20% na swoje zakupy. 

Do następnego ;P

4 komentarze:

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.