Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

piątek, 16 czerwca 2017

Unboxing sammydress.com & rosewholesale.com

Hejka
Dziś post o długo wyczekiwanych dwóch paczka, ze stron sammydress.com i rosewholesale.com.





Jak wiecie lub nie 3 tygodnie temu przyszła do mnie paczka od sammydress.com, niestety jedna rzecz została dosłana dopiero po miesiącu. Ja jednak byłam tak zniecierpliwiona, że musiałam pokazać Wam co już dostałam w pierwszej paczce. Po prawie 6 tygodniach dostałam uzupełnienie wcześniejszej przesyłki (Link do wcześniejszego postu).

Są to skarpetki z PANDĄ ! Były tak cudowne, że musiałam je zamówić :) Zresztą kto nie kocha pand Oo ? Wreszcie się doczekałam. Są miłe w dotyku, grafika jest dobrze wykonana. Bardzo mi się podobają a Wam ? KLIK





To już całe zamówienie ze strony sammydress.com.
_________________________________________________________________________________

Dostałam także uzupełnienie paczki od rosewholesale.com, której nie było mi dane Wam jej pokazać, gdyż po prostu nie jej dostałam. Bardzo żałuję, ale myślę, że się już nią ktoś "zaopiekował". Napiszcie mi w komentarzach czy też tak kiedyś mieliście ?

Przejdźmy do rzeczy, która się szczęśliwie nie zgubiła jest nią piękna czarna w kolorowe kwiaty narzutka z koronką. Na początku nie byłam przekonana czy ją zamówić, ponieważ rozmiarówka wskazywała, że może być problem, ale kto nie ryzykuje ten nie pije szampana w pięknej koronkowej narzutce w kwiaty. Okazało się, że moje obawy były totalnie bezpodstawne. Jest bardzo zwiewna, szeroka, mogę nosić ją rozpiętą oraz zapiętą na guziczki. Również bardzo mi się podoba a Wam ?
KLIK








Jeszcze na koniec jak zwykle proszę Was o kliknięcia w poniższe linki :D
Z góry bardzo dziękuję <3 

Do następnego :P

6 komentarzy:

  1. Ta narzutka rzeczywiście piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te skarpetki są cudowne! Uwielbiam skarpetki z takimi nadrukami i sama mam ich sporo :D Narzutka prezentuje się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z paczkami miałam odwrotną sytuację otóż otrzymałam dwie rzeczy ponad program i i kazano mi je normalnie zaprezentować
    Pozdrawiam,madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku skarpetki są przepiękne.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. skarpetki rozwaliły system <3 mega słodkie
    po klikane w linki
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. kochamy skarpety z tych firm! Same mamy z 7 par i są przeurocze! <3 Ah... kochana masz mega włosy :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.