Kontakt

anitanoowaczyk@gmail.com

wtorek, 21 czerwca 2016

korale koloru koralowego

Hej 

Kolejny okazjonalny post na tym blogu, ale jest ku temu okazja a mianowicie moja współpraca z sklepem internetowym  Koral-Art.



Na początek opowiem Wam troszkę o firmie zajmuje się ona ręcznym wytwarzaniem biżuterii z kamieni naturalnych oraz koralu. Surowiec pozyskiwany jest od sprawdzonych dostawców. Jest to piękny koral naturalny w najróżniejszych odcieniach, między innymi czerwony, różowy, biały czy też pomarańczowy.


Ich wyroby jubilerskie to miedzy innymi bransoletki, naszyjniki, kolczyki. Wyrabiają także srebrne kolczyki. 


Stworzoną biżuterię sprzedają w sklepie internetowym www.koral-art.pl .  


W przyszłym roku będą otwierać pierwszy sklep stacjonarny w Warszawie. 


Robią również biżuterię na zamówienie. Tym sposobem możecie stworzyć wzór, który pracownicy opracują w ciągu kilku dni i stworzą dla Was unikalną biżuterię, wedle upodobań autora projektu.


Niebawem w sklepie pokaże się również biżuteria złota i srebrna. 


Po przejrzeniu asortymentu sklepu jestem pod dużym wrażeniem, biżuteria jest piękna. Mnie osobiście słowo koral kojarzył się na początku bardzo staromodnie, ale kiedy zobaczyłam wyroby jubilerskie tego sklepu zmieniłam zdanie. Naprawdę biżuteria jest prześliczna, sprawdzi się do nie jednej stylizacji. Śmiało nadaję się na prezent, na każdą okazję, bo która z nas nie chciałaby mieć kawałka koralowca z ciepłych mórz. W końcu koral to nic innego jak szkielety węglowe koralowców rosnących na rafach koralowych, które zamieszkują przede wszystkim ciepłe morza, w tym Morze Śródziemne, Morze Czerwone, Archipelag Malajski, także wybrzeża Japonii, Indii oraz Afryki.


Jeszcze raz gorąco polecam odwiedzenie ich strony. 

I koniecznie podzielcie się ze mną w komentarzach co Wam spodobało się najbardziej ?






19 komentarzy:

  1. Śliczne te bransoletki
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż ciężko się zdecydować, którą bym chciała - wszystkie mi się podobają :D <3
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Również tworzę bransoletki. Śliczne są

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :) Zapraszam też do mnie :)
    magiclovv.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejciu ^^ Jakie przeurocze bransoletki :3 Takie kolorowe i słodziutkie :D Super pomysł z tym stacjonarnym sklepem ;33 Świetny wpis ! Pozdrawiamy cię mocno <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te bransoletki, każda ma w sobie coś wyjątkowego. Na pewno zajrzę na twoją stronkę ;)

    Pozdrawiam serdecznie:
    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są te bransoletki, aż sama zazdrosne współpracy, chciałbym podjąć kiedyś z nim współpracę.
    Obserwuje
    dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarne i miętowe <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No po prostu przepiekne! Zazdroszcze wspolpracy na maksa! <3
    Czarne i szare sa po prostu obledne! Jak bede miala mozliwosc to moze na cos sie od nich skusze! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  10. Pracuję aktualnie przy wyrobie takich bransoletek :D


    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te bransoletki*.* Pozdrawiam ^·^

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się bransoletka z sową :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne bransoletki ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. O JEZU! *-*
    Ta pierwsza czarna jest obłędna! Do gustu przypadła mi też ta szara z sówką <3
    przepiękne i naturalne
    obserwuję
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam: http://noeese.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bransoletki są naprawdę świetne i wszystkie bardzo mi się spodobały. Przejrzałam asortyment sklepu i jednym słowem mnie zachwycił. Gratuluję współpracy!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeeej! Biżuteria ręcznej roboty to coś wspaniałego. Bransoletki, które pokazałaś są zachwycające. Oczywiście, link kliknięty, chętnie przejrzę asortyment te firmy. :)
    Poklikasz u mnie? :-)
    http://swiat-zwariowaneej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo śliczne, niektóre idealne jak dla mnie. Może się skuszę ;) normalgirl2016.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy nowy, szczery komentarz motywuje mnie do pracy :P
*Każda nowa obserwacja motywuje mnie podwójnie do tworzenia tego bloga :PP
*Za wszystko staram się odwdzięczyć ! ^_^
*W komentarzu wyraź siebie :D


W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie używane są pliki cookie. Pozostawiając komentarz jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką Bloggera. Żadnych danych nie zbieram, ani nie przetwarzam.